Вчера сменях маслото на локомотива и като се заврях отдолу гледам гумената муфа която е пред компресора на климатика почти се разпаднала (бе чувам аз че трака ама кой да вземе да клечи по студеното). Та питам ако някой се е сблъсквал с такъв ремонт трябва ли да се сваля компресора, респективно да се точи фреона или не. А да и някой ако знае колко струва пущината ще ми е от полза
Известие
Collapse
No announcement yet.
смяна на гумената муфа на компресора
Collapse
X
-
Re: смяна на гумената муфа на компресора
Първоначално публикувано от Alexanderbbреспективно да се точи фреона или невсе пак това не е антифриз
има разни гимнастики да го събереш в един специален съд ама зависи къде ще попаднеш, обаче масово ако се налага премахването му от системата го изпускат в атмосвератаALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
ALFA ROMEO 33 1.5 TI
-
Пред компресора - имаш предвид между компресора и хидравличната помпа ли? Ако е тая гума и при мен е прокъсана (там където влизат четирите болта). Не съм я оправил - предстои ми, но мисля, че можеш да я свалиш без да източваш фреона - аз го открих при сваляне на помпата.
Ако не съм разбрал - сори; ако е това и го оправиш - сподели. Успех
P.S. А и сме с еднакви двигатели... дали не е характерен проблем за тях??
Comment
Comment